4 najpopularniejsze narzędzia Google do badań słów kluczowych

4 najpopularniejsze narzędzia Google do badań słów kluczowych

Odpowiedni dobór słów kluczowych jest pierwszym krokiem do sukcesu. Każdy właściciel strony internetowej przed przystąpieniem do pozycjonowanie powinien dokładnie zbadać, które słowa mają przyzwoite ilości wyszukiwań przy niskiej konkurencji. Zapoznaj się z siedmioma narzędziami, które Ci w tym pomogą i wybierz najlepszą frazę odpowiadającą Twojej stronie internetowej. Moją rekomendację ma opcja pierwsza 😉

 

1. Narzędzie propozycji słów kluczowych.
https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal
Darmowe i najpopularniejsze narzędzie służące do badania słów kluczowych oferowane przez AdWords Nie kieruj się jedynie ilością wyszukiwań w danym miesiącu, ale także weź pod uwagę konkurencyjność.

2. Google Zeitgeist
http://www.google.pl/intl/pl/press/zeitgeist2010/

Jest coś w rodzaju trendów użytkowników w danym roku.

3. Podpowiedzi Google
W pasku wyszukiwania wpisz odpowiednią frazę, a Google wyświetli Ci odpowiednie słowa kluczowe szukane przez użytkowników.

4. Google Insights
http://www.google.com/insights/search/
Dzięki temu narzędziu możesz porównywać trendy liczby wyszukiwań w określonych regionach czy kategoriach.
Są to moim zdaniem najlepsze i najczęściej stosowane narzędzia, które wspomagają dobór słów kluczowych. Jeżeli korzystasz z innych źródeł godnych polecenia napisz w komentarzu 🙂

admin