Projektowanie profesjonalnych stron internetowych Gorzów

Zaprojektujemy dla Ciebie stronę internetową zarówno w celach sprzedaży produktów oraz generowania potencjalnych klientów. W pierwszym przypadku, jeśli nie sprzedajesz niedrogich gadżetów z reklamami, przed zamknięciem sprzedaży konieczne jest kilka interakcji z potencjalnym klientem. Dlatego najważniejszym priorytetem niemal każdego biznesu online jest gromadzenie, organizowanie i przekształcanie potencjalnych klientów w sprzedaż. Projektowanie stron internetowych Gorzów.

1. Zdobądź potencjalnych klientów

Większość odwiedzających, którzy są zainteresowani Twoimi produktami lub usługami, nie jest jeszcze gotowa do zakupu.  Z pewnością mają pewne pytania i chcieliby uzyskać dodatkowe informacje. Nie zmuszaj ich do szukania. Umieść swoje dane kontaktowe w widocznym miejscu. Każda strona Twojej witryny musi mieć wezwanie do działania i opcje kontaktu. Tego nie można przegapić. Niektóre przykłady obejmują:

  • Zadanie pytania przez e-mail
  • Zadzwoń pod numer telefonu do sprzedaży
  • Poproś o natychmiastowe oddzwonienie
  • Zarejestruj się, aby otrzymywać oferty specjalne
  • Kontakt w sprawie oferty cenowej
  • Pobierz broszurę produktu
  • Prześlij formularz zapytania
  • Czat na żywo z przedstawicielem handlowym
  • Zapisz się na newsletter

Wszystkie powyższe funkcjonalności stworzymy specjalnie dla Ciebie. Projektowanie stron internetowych Gorzów

Sprawdź naszą ofertę >> zobacz

2. Organizuj potencjalnych klientów

Po pierwsze, musisz ustanowić systemy i procesy rejestrowania wszystkich istotnych informacji dla potencjalnych klientów zebranych za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak strona internetowa, przychodzące połączenia telefoniczne, e-mail i tak dalej. Oprócz informacji kontaktowych, każdy rekord potencjalnego klienta powinien zawierać datę, źródło, produkty i usługi będące przedmiotem zainteresowania, preferencje dotyczące subskrypcji i kontaktów oraz wszelkie inne istotne dane.

Twój system zarządzania potencjalnymi klientami musi być również w stanie rejestrować historię całej komunikacji z potencjalnym klientem. Na przykład przychodzące i wychodzące wiadomości e-mail, połączenia telefoniczne, wiadomości głosowe, faksy i przesyłane pocztą. Każdy lead musi zostać przypisany do przedstawiciela handlowego i podzielony na kategorie według poziomu zainteresowania, wielkości szans i statusu potoku sprzedaży. Przedstawiciele handlowi powinni również mieć możliwość wprowadzania wewnętrznych not i komentarzy na temat potencjalnego klienta oraz ustawiać przypomnienia o przyszłych działaniach następczych.

Wreszcie, twój główny system musi być scentralizowany. Każda osoba zaangażowana w proces sprzedaży powinna mieć możliwość natychmiastowego dostępu i aktualizacji informacji, bez konieczności przesyłania, pobierania i synchronizowania danych. Jest to szczególnie ważne, gdy członkowie twojego zespołu są rozproszeni geograficznie lub pracują zdalnie.

3. Konwertuj potencjalnych klientów

W każdym procesie sprzedaży występuje szereg wyraźnych kroków. Poniżej znajduje się typowy przykład procesu sprzedaży. Możesz łatwo dostosować etapy i definicje do swojej sytuacji:

  1. Kontakt, który wyraził zainteresowanie twoim produktem lub pasuje do profilu docelowego potencjalnego klienta.
  2. Produkt, który nadal wyraża zainteresowanie Twoim produktem lub usługą po dwukierunkowej wymianie informacji.
  3. Perspektywa, która wzięła udział w dyskusji z przedstawicielem handlowym i potwierdziła ich potrzebę.
  4. Wykwalifikowany kandydat, który ma informacje potrzebne do podjęcia decyzji i budżetu, aby z nim skorzystać.
  5. Wykwalifikowany potencjalny klient, który zapoznał się z ofertą cenową lub ofertą i wskazał, że jest gotowa, by z tobą pójść dalej – ale jeszcze tego nie zrobił.
Summary
product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
3.5 based on 3 votes
Brand Name
eBrand24.pl
Product Name
Tworzenie stron Gorzów
Price
1200
Product Availability
Available in Stock